Міністр інфраструктури України Володимир Омелян заявляв, що всі літаки, старше 20 років, не будуть літати. Проте напередодні травневих свят 2019 року в Міністерстві передумали запроваджувати такі обмеження, але пообіцяли посилити контроль за ринком
Партнер юридичної фірми «Анте» Андрій Гук нагадує, що коли міністр озвучував цю ідею, то уточнював, що заява про вік повітряних суден — це спрощення. «20 років — це спрощене розуміння якогось середнього, після якого підтримувати льотну придатність літака важко і дорого», — каже Андрій Гук. Адже пересічному пасажирові досить складно пояснювати, що саме приховано за показниками льотної придатності, які надто залежать від стану, умов експлуатації і техобслуговування літака. При цьому Андрій Гук уточнює, що «Україна, як країна першої категорії з авіабезпеки, перевіряє льотну придатність за тими ж стандартами, що і в ЄС».
«Державіаслужба посилить контроль за технічним станом повітряних суден, що використовуються для перевезення пасажирів. Безпека є пріоритетом», — заявив наприкінці квітня Володимир Омелян, міністр інфраструктури України.
Детальніше тут