«Насправді з російською авіацією багато чого сталось. І вже мало чого ще може статися. Найгірше це санкції, які застосовані проти авіаційної техніки, запчастин, ремонту, повна заборона щодо Airbus та Boeing щодо навіть обміну технічною інформацією, яка необхідна для технічного обслуговування, ремонту літаків» – заявив в ефірі Радіо НВ авіаційний експерт Андрій Гук.
Він вважає, що у результаті навіть ті країни, які ще не закрили повітряний простір для росіян, як наприклад Ізраїль, рано чи пізно, при тому швидше рано — перестануть туди літати, тому що лізингодавці вимагатимуть арештувати ті літаки.
«Тобто якщо ми говоримо про такі літаки, як Airbus, Boeing, Bombardier, ATR та інші, то вони не зможуть літати у міжнародні рейси в принципі. І строк, який наданий лізинговим компаніям — до кінця березня, вони повинні все це повністю забезпечити», — додав експерт.
У підсумку, за словами Гука, усі наміри Російської Федерації якось націоналізувати ці літаки, не повертати їх — це все не вирішить їхніх проблем, адже резерву запчастин вистачить лише на певний період. І літати вони зможуть тільки всередині Російської Федерації.